Tuesday 20 January 2015

FIGARO japon X STYLEfromTOKYO

My monthly page at FIGAGAO japon is out!
This time,I had a sooooo lucky chance 
to have a chat with Yoko Shibata,
powerful business independent 'Women' 
keeping her mature 'Mother' life 
and 'Wife' life.

今発売中のFigaroJapon の連載
「シトウレイの東京ストリートニュース」が発売中です。

She's one of the women I respect,and wanna 
have a interview in the future.
(and yes! dreams comes true, thanks to FIGARO! 
I got a chance to make it, I really love my work with you!)

今回は、私が心からあこがれてしまう彼女、
とてもパワフルです、仕事も家庭も自分自身をおろそかにしない、
全てを愛する彼女にまつわる物語。(P41)


I really enjoyed talking with her.

責任のある雇用を抱える経営者、
大好きなだんな様もいる、
愛する子供もいる、
そして「私」のあたためていた夢もある、
全ての願う希望は、
大丈夫、かなえることが出来るのだ。


Check it out our story via FIGAROjapon (P41)

そのきっかけを彼女から教えてもらいました。
本屋さんに、またはいずれかの手段でページを手繰ってもらえれば。


Thank you!
ありがとうございました!


No comments: